
Fd medlem
Inte tillämpbar
2019-11-04
10:55
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
2019-11-04
10:55
Kan man nolla omsättning på en fiktiv kund?
En liten udda fråga kanske, men vi har ett fiktivt kundnummer som används sällan (det är preliminära order som skrivs in, som sedan ändras till aktuell kund). I mars månad blev en order fakturerad och som jag sedan krediterade när jag upptäckte felet.
- Nu står det under omsättning i mars 67 813 kronor, vilket är missvisande. Kan man justera detta på något sätt?
- Om inte - visar inte detta belopp en felaktig ekonomisk bild?
2 SVAR 2
2019-11-11
16:18
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
2019-11-11
16:18
Hej VeronicaO!
Ursäkta sen återkoppling gällande din fråga.
Om jag förstått det rätt så använder du vårt program Visma Compact och för att få bäst svar på din fråga gällande detta program och din felaktigt fakturerade order skulle jag vilja hänvisa till vår support. Du kan kontakta oss här så hjälper vi dig vidare. 🙂
Ha en fin eftermiddag!
/My
Svara
2019-11-12
08:07
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
2019-11-12
08:07
Jag har skickat in min fråga till supporten - tack för hjälpen! 😊
Svara
