- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Registrering av ny kund: varför är postnummer obligatoriskt?
Tack för hjälpen!
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Fast inte om det är en förenklad faktura väl, där beloppet är under 4000kr?
Tycker också det är ett problem att Visma kräver postnummer och ort som obligatoriskt.
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Hej Niklas!
Vill bara göra ett litet tillägg att beloppsgränsen för att få utfärda en förenklad faktura är under 2000 kr ink moms så att det inte blir något missförstånd. I dagsläget har vi inget specifikt stöd för förenklad faktura i Visma eEkonomi. Som det ser ut nu är adress alltså ett krav på våra fakturor. Om stöd för förenklad faktura är en funktion du skulle vilja se i framtiden är du varmt välkommen att skriva det som ett önskemål i vår idéflik i området för Visma eEkonomi. Jag är inte säker på hur prioriteringen ser ut kring stöd för förenklad faktura, men detta är något vi kan kika på om du skulle vilja lämna det som önskemål.
Ha det fint!
/ Josefine
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Jag trodde att de reglerna hade ändrats med tanke på att vi numera lever i en så digital värld - och jag själv får ofta fakturor från företag med enbart mitt förnamn + efternamn + epostadress.
Då vet jag att även fysisk adress fortfarande gäller.
Stort tack för hjälpen!