Hej,
En anställd hann inte aktivera sitt konto för Min Lön, enligt hen är länken endast tillgänglig 24 timmar och det har gått. Hur gör jag för att skicka ett nytt aktiveringsmail till hen? Får inte upp hen igen när jag synkroniserar internettjänster, endast nya anställda som är upplagda. /Marja
Löst! Gå till lösning.
Jag fick kontakta supporten och be dem skicka ut ny aktiveringsmail.
Synd att man inte kan göra det själv från admin-sidan tycker jag.
Okey, men så tokigt att man inte kan göra det själv.
Då får jag kontakta supporten gällande mitt bekymmer. Tack.
Hej!
Det svar ni fått stämmer inte, de anställda kan få ett nytt mejl på egen hand.
När man ska logga in på vismaspcs.se så kan de anställda välja glömt lösenord och slå in sin mejladress. Nu skickas ett nytt aktiveringsmejl per automatik, den anställde får nu skapa ett eget lösenord som de vill använda vid inloggningen till Visma.
Varför vi valt att skicka ut en länk direkt från vår sida kan jag inte ge ett bra svar på.
Vänligen
Jesper
Copyright 2024 Visma Spcs. All rights reserved.