- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Ny anställd har ej fått aktiveringsmail
Hejsan,
Vi har en ny anställd som vi lagt in i Visma Lön 600. Därefter har vi synkat mot Visma. Kan se att hennes konto skapats upp men att hon först måste acceptera villkoren. Men hon har letat i hela sin inkorg inklusive sin skräppost. Hur kommer man runt detta?
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Hej @Kenoon
Tack för att du kontaktar oss.
Gör så att du slår en signal till supporten så ska vi kika på var det har hängt upp sig. Oftast brukar nedan arbetsgång fungera men det låter som ni redan har provat lösningen så därför behöver vi felsöka vidare.
Om du inte får något aktiveringsmejl:
Lättast är att gå till vismaspcs.se - Mina tjänster, fyll i din mejladress och klicka på Nästa. Här har du valet Glömt ditt lösenord? Klicka för att få en ny aktiveringslänk skickad till din mejl. Kontrollera också i din skräpkorg om mejlet hamnat där istället.
Välkommen att kontakta supporten
//Tinna
