- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Se instämplade anställda i appen
Hej!
Jag har, från två företag jag gör lön åt, fått liknande fundering kring den nya appen.
Tidigare kunde chef/attestansvarig överskådligt se alla anställdas närvaro, dvs att kunna se vilka som var instämplade.
Detta användes bla som en säkerhetsgrej t e x vid utrymning eller att snabbt upptäcka att någon inte kommit till jobbet som förväntat. Är den funktionen borttagen med flit eller kommer den tillbaka?
/Helena
- Välj din produkt:
-
Lön Anställd
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Markera
- Skriv ut
Hej Helena,
Funktionen att se sina medarbetare är väldigt uppskattad och vi kikar på hur vi kan lösa den framöver. I appen har du möjlighet att skicka synpunkter via ikonen uppe till höger och sen valet Ge oss feedback. Du får gärna i feedbacken beskriva hur du har använt funktionen tidigare och vilken information du vill ha.
Ha en fin dag!
Tinna
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Markera
- Skriv ut
Har man kommit någonvart med denna funktion? Vore bra om man kunde se , som administratör, de anställda som är inloggade.
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Markera
- Skriv ut
Hej @Sweede
Vi vet att detta var en omtyckt funktionalitet så vi kollar hur vi skulle kunna implementera något liknande igen.
Däremot vet jag att den i dagsläget inte ligger med i våra planer för 2023 , men jag har lyft detta önksemål på nytt med vår utvecklngsavdelning.
Så fort jag hör något eller om planeran ändras så återkopplar jag i tråden.
Ha en fin dag!
/Cecilia