Hej!
För tillfället kan du uppleva problem med att se bildunderlagen på mottagna E-fakturor. Vi har lokaliserat problemet och arbetar på en lösning.
En fix har implementerats som gör att du ska kunna se bildunderlagen när du öppnar fakturan och ska bokföra utkastet. Du kan fortfarande uppleva problem med att det visas tomma/blanka bilder i listläget och det är något som är på gång att lösas.
//Adnan
Löst! Gå till lösning.
Så har har felmeddelandet sett ut i flera dagar via vårt kundnr hos VISMA
En av mina kunder hade fått en e-faktura från Visma under dagarna som det var fel på visningen av e-fakturor. Nu står det inte längre att det är ett problem med e-fakturor när man loggar in, men jag kan fortfarande inte se själva fakturan.
När kommer det problemet lösas?
Hej!
Problemet med bildunderlagen ska vara löst. Om du fortfarande har problem med att inte kunna se bildunderlaget när du öppnar fakturan så är du välkommen att ta kontakt med vår support för vidare felsökning.
//Adnan
Jag är inte säker på att jag hinner sitta i er telefonkö innan förfallodagen. Kan jag maila någon?
Copyright 2025 Visma Spcs. All rights reserved.