Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Adnan Omerovic
APPLICATION SPECIALIST

LÖST: Problem med att se bildunderlag på mottagna E-fakturor.

Hej!

 

För tillfället kan du uppleva problem med att se bildunderlagen på mottagna E-fakturor. Vi har lokaliserat problemet och arbetar på en lösning. 

En fix har implementerats som gör att du ska kunna se bildunderlagen när du öppnar fakturan och ska bokföra utkastet. Du kan fortfarande uppleva problem med att det visas tomma/blanka bilder i listläget och det är något som är på gång att lösas.

 

//Adnan

4 SVAR 4

Så har har felmeddelandet sett ut i flera dagar via vårt kundnr hos VISMA

Problem med att se bildunderlag på mottagna E-fakturor.
För tillfället kan du uppleva problem med att se bildunderlagen på mottagna E-fakturor. Vi undersöker detta.
 
Vi som kunder som betalar fullt pris... för en produkt som ej till fullo fungerar... undrar så klart. När är felet åtgärdat? Och hur kompenseras vi kunder? 
HelenJB4
MEDLEM

En av mina kunder hade fått en e-faktura från Visma under dagarna som det var fel på visningen av e-fakturor. Nu står det inte längre att det är ett problem med e-fakturor när man loggar in, men jag kan fortfarande inte se själva fakturan.

När kommer det problemet lösas? 

Adnan Omerovic
APPLICATION SPECIALIST

Hej!

Problemet med bildunderlagen ska vara löst. Om du fortfarande har problem med att inte kunna se bildunderlaget när du öppnar fakturan så är du välkommen att ta kontakt med vår support för vidare felsökning. 

 

//Adnan

 

Jag är inte säker på att jag hinner sitta i er telefonkö innan förfallodagen. Kan jag maila någon?