Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej Ursamajor!Om du skapar en ny årsredovisning i den nya versionen av bokslut ska du få ett förslag på att skapa minimum, utifrån vilka konton du har saldo på. Om du känner dig osäker får du gärna kolla med BFN.Trevlig helg!
Hej Tor!Förstår jag dig rätt att du skulle vilja få med dig fler konton in i budgeten än de du ser nu? Som läget är idag får du som sagt bara med dig de konton som finns med i SIE-importen, (med andra ord de konton du har saldon på). Dock vet jag att utvecklingsavdelningen kikar på just denna funktion och i bästa fall kan vi se en förändring snart!Om du ändå vill komma runt detta redan nu finns det en möjlighet att få till det, lite handpåläggning krävs dock: För att få med ytterligare ett konto över bokar du bara 1 kr i debet och 1 kr i kredit på kontot i fråga, så kommer det komma över nästa gång du läser över saldon, (även i budgetfunktionen).Tack för ditt inlägg!
Hej! Ejdne!Gör som så att du skickar ett mejl till oss support@vismaspcs.com och ange vilka versioner du vill aktivera så får du svar via mejl av oss.Ha en fortsatt trevlig kväll!/Fredric
Hej Ann!Om du väljer att lägga till noten "Långfristiga skulder" så har du här en rad för "Skulder till koncernföretag"./Fredric
Hej!När du lagt in grunduppgifter som personnummer, kommun mm är det bästa alternativet att använda programmets Skatteplanering. Där fyller du i uppgifter om inkomster, kapital mm, steg för steg.Här finns en generell guide som hjälper dig igång med programmet:http://www.vismaspcs.se/visma-support/visma-skatteprogram/default.htm#generellt/snabbguide.htmAnvänd gärna F1-knappen så kommer du direkt åt hjälptexterna om det område du är inne på just för tillfället.
Genvägar