Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

(uppdaterad av Ebba Arvén COMMUNITY MANAGER ‎2023-09-21 14:58 )
  • 2 Svar
  • 2 gilla
  • 1469 Visningar

Hej kära byråer!

Vi vill påminna er om den guldgruva som vårt forum är.

Bokföringsområdet i vårt forum är hjärtat av vår gemenskap och har cirka 80 000 besökare varje månad. Här hänger många av våra mest engagerade medlemmar, inklusive några av våra fantastiska Champions som gärna delar med sig av sin expertis. Dessa personer brinner bland annat för att svara på frågor och bidrar till att vårt forum är en rik källa av kunskap.

Det bästa är att ni kan dra nytta av detta också! Våra Champions har inte bara hjälpt andra, de har även fått nya kunder genom att vara aktiva i forumet. Det här är en fantastisk möjlighet för er att synas och bygga fler kundrelationer. Gör er själva en tjänst genom att aktivt delta i vårt forum i det område som passar dig.

Undrar ni hur? Alla registrerade kunder och byråer på plattformen har möjlighet att kommentera och svara på trådar inom alla områden. Ni som är certifierade byråpartners hos oss har texten “VISMA CERTIFIERAD BYRÅ” vid ert namn när ni besvarar en tråd. Vill ni ta ytterligare ett steg och bli en så kallad Champion krävs det att ni är aktiva i många diskussioner under en längre period.

EbbaArvn_0-1695300729253.png

Tack för att ni är en del av Vismas gemenskap. Vi ser fram emot att fortsätta växa och utvecklas tillsammans med er!

Varma hälsningar,
Forumgänget

Medverkande
Kommentarer
Tibor B
MEDLEM

Hej, hur kan jag som användare av t ex Advisor lägga förslag på utveckling eller funktioner som vi kan önska i framtiden i systemet?

Ebba Arvén
COMMUNITY MANAGER
(uppdaterad av Ebba Arvén COMMUNITY MANAGER ‎2023-09-26 16:01 )

Hej! 

Tusen tack för din fråga. Jag har sett ditt förslag som en egen tråd och jag kommer att ta det vidare internt så det hamnar rätt. 

I framtiden får du gärna lämna dina förslag och idéer direkt inne i Advisor. Längst nere till vänster har du en knapp Feedback och förslag som du klickar på. Vi är tacksamma för alla typer av förbättringsförslag vi kan få. 
image.png 

Ha en fin eftermiddag! 
/Ebba