Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Avvikelseperioden för lönerna i vårt företag löper från den 21:a föregående månad till den 20:de innevarande månad. Detta skulle jag vilja kunna förinställa någonstans så att jag inte behöver få upp en kalendermånad varje gång jag ska till att skapa mina löneunderlag. Det har hänt att jag fått backa en hel lönekörning för att jag upptäckt att jag råkat klicka i fel datum när jag tagit fram löneunderlaget, inte så kul.
Så vill vi ha det!Allt på ett och samma ställe.Och för dom som har Tid Smart/Pro och eEkonomi så vill man gärna ha den i menyn där man startar Ekonomiöversikt.Och när vi ändå skruvar till ovan så lägger vi även dit Visma Company Expense.Då blir det som Per Gessle sjunger.. Allt på en o samma gångKenneth
Hej alla tid användare i olika former,Det här skriver jag bara en gång och det är nu.Titta på nya Tid Pro! Det finns så många spännande funktioner och möjligheterså det är helt galet. Man får inte stenkoll mera nano koll och det spelar roll.Dåså då laddar vi ner en demo av Tid Pro, ska vi säga så?Kenneth
Det blev visst tillgängligt när man avslutade utvärderingsperioden......😁

Status changed to: Inte planerad just nu

Hej Anders! Vad roligt att du gillar Tid Smart/ Pro! Jag blir extra varm i hjärtat när du skriver att det ersätter andra system. Vi vill såklart underlätta så mycket som möjligt oavsett om det innebär att implementera en ny modul eller att underlätta förarbete innan överföring till ekonomi/lönesystem. När det gäller specifikt ärendehantering så att man kan följa en ticket från att det inkommer till att den avslutas så är det inte inplanerat någon förändring den närmaste tiden. Vi har det dock registrerat som ett önskemål om det är så att förutsättningarna ändras i framtiden:)