Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej @Rasmus1! Hur går du tillväga när du kopierar kontoutdraget från banken? Kopierar du direkt från banken in till Visma eEkonomi eller in i exempelvis anteckningar/word och sedan till eEkonomi? Du kan även testa i ett inkognito-fönster i både Firefox och Chrome. För att öppna ett fönster i inkognito så klickar du på menyknapparna längst uppe till höger i bådadera webbläsare. Sedan Nytt privatfönster/Nytt inkognitofönster. Du kan även testa att rensa cache-minnet i webbläsaren. Hur du går tillväga för att tömma cache-minnet i vardera webbläsare kan du läsa mer om här. Vissa ärenden är svåra för oss att lösa i forumet. Om inte ovanstående lösningar hjälper dig behöver du kontakta mina duktiga kollegor på supporten för att få vidare hjälp. De kan koppla upp sig mot din skärm och sitta med dig när du försöker klistra in kontoutdraget för att sedan kunna felsöka vidare. Välkommen att kontakta supporten. // Anton
Hej @Buddhaliscious och varmt välkommen till vårt forum! Utan att veta exakt hur det ser ut hos dig så antar jag att det skapas en ny tom sida när artikelraderna når rutan med QR-kod/betalningsinformationen. I Visma eEkonomi går det inte att ta bort anmärkningsfältet då det genereras som i detta fallet när du fakturerar en kund med omvänd skattskyldighet. Det enda inställningarna du kan göra gällande fakturautskriften är under Inställningar - Företagsinställningar sedan fliken Övriga uppgifter och Utskriftsinställningar längst ner till höger. Du får jättegärna lämna detta som ett förbättringsförslag direkt till våra utvecklare och produktspecialister. I Visma eEkonomi finns det en knapp längst ned på sidopanelen som heter Feedback och förslag. Klickar du på den knappen kommer du till förslagssidan i Visma eEkonomi. Tryck sedan på den gröna knappen Lämna förslag. Du kommer då att länkas vidare till ett formulär där du kan lämna ditt önskemål. Om du har några andra frågor eller funderingar så är du välkommen tillbaka till oss. Ha en fortsatt fin dag! // Anton
Nu verkar det ha repat sig. Det tog närmare halvminuten att lista kunder, kundfakturor, leverantörsfakturor och skapa ny kund/leverantösfaktura när jag rapporterade att det gick segt. Nåja får väl arkiveras under temporär glitch och måndagsångest i serverparken.
Tackar så mycket nu hittade jag det.
Hej Agnes,Tack, det löste problemet!
Awesome
Genvägar