Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej!Den e-postadress som dina fakturor skickas ifrån är noreply@vismaspcs.se. Avsändaradressen går i dagsläget inte att ändra.Om någon svarar till noreply@vismaspcs.se kommer du att få detta e-postmeddelande till den mail-adress du angivit under Inställningar - Företagsinställningar - Grunduppgifter./Hanna
Detta var precis det jag var ute efter,tack.
Hej!Jag rekommenderar att du går in och går igenom årsavstämningeni eEkonomi. Där får man upp alla delar som man bör kontrollera innan man avslutar ett år.Du hittar årsavstämningen under Bokför - Årsavstämning./Adelina
Hej!Är det en kundfaktura det gäller?Är sparkontot upplagt under Inställningar - Kassa- och bankkonton? Om inte kan du lägga upp det där.Då kan du genom Kassa- och bankhändelser välja ditt sparkonto och matcha fakturan som inbetald därifrån. Detta tillvägagångssätt gäller även om det endast är en vanlig inbetalning utan fakturaunderlag./Hanna
Hej Hanna!Har nu testat och ser vad som är problemet.Jag skapar en ny kund och inte skriver in en referens, och sedan skapar en faktura som jag sparar ner som ett utkast för att senare fortsätta och fylla på artiklar. Om jag senare får en referens av den nya kunden och då skriver indet, så kommer det inte att komma med på fakturan när jag öppnar utkastet. Det kommer inte ens dit om jag klickar på plusset för att lägga till referenser märkte jag, utan jag måste skriva in det manuellt. Däremot så kommer referensen med i fakturan på kunden om jag sparat ner ett utkast efter att jag har fyllt i det på kunden.Jag har aldrig varit med om detta tidigare, så jag förutsatte att det kommit med uppdateringen då jag inte skapat någon faktura efter att den kom.
Nyheter
Genvägar