@Fd medlem, @overkligheten Ni vet "första fixen gratis", sen när man är fast så brukar det klämma till med prisökningar (vanligt i prenumeration-tjänste-branschen). De höjer till dess de ser en avtagande kundinströmning och/eller ökande kundutströmning, när den balansen är nådd tjänas det max med pengar. Att motivera det med att en tjänst behöver mer finansiering borde ske i ordningen att de fördyrande åtgärderna kommuniceras med de som har tjänsten innan en höjning för att ens se om kunderna ens vill/behöver ha det. Eller spjälka ut det "fördyrande" till en extratjänst på tjänsten och låta ursprungstjänst med den funktion den har få vettiga höjningar. Jag reagerade också på denna höjning, men då vi är två i bolaget så är det relativt försumbart. Tycker dock att det är mindre än snyggt hanterat. Du skrev tvåvägskommunikation. Det är lite sparsmakat av det här, tyvärr. En bra kundupplevelse här skulle göra väldigt mycket för produkten i sig. Jag ser mig också om efter alternativ då små saker jag påpekat sedan länge inte möter någon som helst reaktion. 😑 Rant, rant... det var mina 2 cent på ämnet.
... Visa mer