Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

(uppdaterad av My Janhall ANSTÄLLD ‎2021-02-04 16:33 )
  • 3 Svar
  • 0 gilla
  • 11730 Visningar

Vill du besvara en viss användare i ett inlägg där flera användare har svarat eller kommenterat?
Då kan du göra såhär:

  • Skriv ett @ i ditt svar så får du fram alla användare som varit aktiva i tråden och du kan välja vem du vill notifiera i ditt svar.

  • Du kan också efter @ skriva användarnamnet till användaren för att få fram hen direkt.

Här ser du användarens namn
image (20).png

 

Gör du såhär får användaren du nämner en notifiering om detta via mejl och i forumet via megafonen uppe till höger. 
Smidigt va! 

Medverkande
Kommentarer
Khedron Wilk
CHAMPION

Oklart för mig vad som är mitt alias?

 

Är det mitt inloggningsnamn?

Skärmavbild 2021-02-04 kl. 11.57.12.png

 

 Eller är det mitt Name? Eller mitt Namn?

Skärmavbild 2021-02-04 kl. 11.57.24.png

Eller med andra ord - vilka av dessa tre olika fält relaterar till varandra och på vilket sätt?

Känns som det är blandad engelska och svenska och termer som används i instruktioner inte stämmer överens med rubriker i systemet?

 

My Janhall
ANSTÄLLD

@Khedron Wilk

Fint att du skriver när något känns oklart. Jag har förtydligat ovan hur du hittar användarens namn. Vi har också uppdaterat inställningarna och bytt ut ordet Inloggningsnamn till Användarnamn, förhoppningsvis blir det också tydligare nu. 

Namnet på din andra bild hämtas från dina Mina tjänster (eftersom du loggar in med samma uppgifter till forumet som till Mina tjänster), detta är också uppdaterat nu så dem engelska texterna är översatta. 

Ha en fin eftermiddag!
/My

Khedron Wilk
CHAMPION

Tack!