Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

lars_r
MEDLEM

Identitet

Sedan ni bytte system för forumet har allt blivit mycket sämre. Men det har ni hört 1000 ggr. Det är omöjligt att vänja sig vid det nya gränssnittet, varför man undviker att besöka det.

Ett litet, men typiskt, exempel är att när jag skrev ett inlägg alldeles nyss och fick se hur det ser ut i publicerat skick så står mitt användarnamn till vänster med texten NY MEDLEM under. Notera att jag har  varit medlem i Vismas användarforum i åtskilliga år! Och i det nya forumet sedan november 2019. 

Är man NY MEDLEM då? 

1 SVAR 1
Lisa Henriks
PRODUCT OWNER

Hej @lars_r ! 

 

Jag vet att du har varit med i vårt forum en längre tid och att du har skrivit många inlägg. Du och jag hade en dialog via mejl förra hösten/vintern precis efter forumbytet där du fick en förklaring till varför din användare står som NY MEDLEM och varför inte dina inlägg som postades i vårt gamla forum följde med till denna användaren. Det har att göra med att du i vårt förra forum hade en annan mejladress registrerad än den som du loggar in med i vårt nuvarande forum, och det har gjort att du nu har två användare registrerade i forumet. Jag fortsätter jättegärna den dialogen med dig om du vill, skicka bara iväg ett mejl till mig i så fall. 

 

Jag tar också gärna emot dina synpunkter på vad du tycker har försämrats och vad som gör att du undviker att besöka vårt forum. 

 

Lisa