Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

JennyPenny
UTFORSKARE

Inställning för att svara i tråd eller Påbörja ett ämne...?

Hej,

Nu hamnar det här meddelandet under fel rubrik men jag det är därför jag ställer frågan. Jag kan inte svara på ämnen eller "Påbörja ett ämne" i alla kategorier här i forumet. Jag undrar om jag har fel inställning någonstans? Jag kan svara och ställa frågor i t ex Bokföringsfrågor och Visma Administration men inte i Visma eEkonomi eller Om Visma Spcs Forum. Vad beror det på?

 

8 SVAR 8
CarinaEsp
CHAMPION

Hej,

Jag har samma problem. Har fått för mig att det beror på vilka program man har tillgång till via sin mailadress.

Själv skulle jag vilja ha åtkomst till gruppen Redovisningskonsulter utan att behöva skapa ytterligare en användare då jag har en annan mailadress för min egna byrå än den jag har som användare här i forumet.

//Carina

Aha, men vet du var man ställer in vilka program man har tillgång till? Jag använder både Administration och eEkonomi och har licenser för båda programmen så då borde jag ju ha tillgång till båda "ämnena" kan man tycka.

Nej, tyvärr. 

Håller tummarna för att någon av Vismas forumanvändare kan ge besked 🙂 

Agnes Ohrling
COMMUNITY MANAGER

Hej @JennyPenny ,

 

Har du fortfarande inte möjlighet att skriva/starta en tråd i Visma eEkonomi/Om Visma Spcs forum? När jag kikar från mitt håll ser det ut som du ska kunna göra det, så om inte är fallet får du gärna återkoppla här så ska jag fortsätta felsöka och hjälpa dig i detta. 

 

Önskar dig en fin helg!

 

/Agnes

 

 

Hej Agnes,

Jag har bara kollat runt lite snabbt nu men det verkar som det funkar. Jag har inte ändrat någon inställning hos mig men har ni gjort någon ändring hos er?

...men när jag kollar idag så kan jag inte svara på alla trådar. T ex inte på den tråden där jag själv svarat tidigare om felaktiga datum på leverantörsfakturor. Väldigt konstigt!

Hej @JennyPenny ,

 

Kika gärna om det funkar nu! Om inte så mejlar jag dig så att vi kan fortsätta kontakten och felsökning. 

 

/Agnes 

 

 

Ja men nu verkar det funka igen. Är det någon inställning någonstans som spökar?