När jag klickar på att aktivera bankkoppling med Danske i Visma eEkonomi får jag upp en ruta som säger att jag måste ha ett "Business Online-avtal med Danske Bank" och att jag ska kontakta banken för att teckna det.
Jag har redan ett sådant avtal. (Fast Business Online har sedan dess ersatts av District.)
Behöver jag fortfarande kontakta banken?
Löst! Gå till lösning.
Hej Per!
Eftersom du redan har ett avtal så ska du inte behöva kontakta banken igen tänker jag. Däremot så kan det ta 2-3 bankdagar innan bankkopplingen drar igång, när tecknade du ditt avtal med Danske bank?
Om det gått fler än 2-3 bankdagar utan att bankkopplingen börjat fungera så kan du återkomma i tråden, så tar vi en extra koll på det för att se vad som kan gått snett vid aktiveringen.
Önskar dig en fin dag sålänge! 🙂
/My
Hej!
Nu har det gått fyra bankdagar och fortfarande ingen bankkoppling. Jag tecknade avtal om Business Online för fyra år sedan.
Hej Per!
Om din bankkoppling fortfarande inte har kommit igång så rekommenderar jag att du hör av dig till mina kollegor på supporten så hjälper vi dig vidare i den kanalen istället.
Välkommen att höra av dig!
/Tinna
Jag kontaktade Danske Bank. Avtalet man behöver är vad de kallar Filmodulen.
En liten detalj är att den kostar 1500 kr i uppläggningsavgift plus 50 kr per månad.
Hej Per!
Har funderat på hur det hade gått för dig och är lite dåligt insatt i de avgifter som banken tar så tack för att du uppdaterade tråden. Kanske kan det kan hjälpa någon annan användare i framtiden.
Trevlig helg!
/Tinna
Copyright 2024 Visma Spcs. All rights reserved.