Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

linussjoberg
NY MEDLEM

Appen Scanner kraschar vid uppstart

Hej!

 

Efter uppdatering till senaste versionen av appen "Scanner" kraschar den vid uppstart på min iPhone 16 Pro Max (senaste versionen av iOS). Jag kom så långt att jag kunde logga in med mitt eekonomi-konto sen kraschade den. Nu kraschar den vid varje uppstart.

 

Har testat att installera på nytt med samma resultat. Det är med all sannolikhet en kritisk bugg i senaste uppdateringen så ta det gärna vidare till ert utvecklingsteam.

 

/Linus

5 SVAR 5
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @linussjoberg 

 

Jag fick just besked från våra produktspecialister om att vi vill att du slår en signal till supporten som kan skapa ett ärende och felsöka ytterligare. 

 

Välkommen att kontakta supporten 

Jag har också samma problem. Appen lägger av när jag försöker logga in.

Jeanette Lundell
NY MEDLEM

Samma problem här... appen kraschar innan man hinner blinka.

 

Felicia Garenberg
APPLICATION SPECIALIST

Hej @Bibbi71 och @Jeanette Lundell!

Lösningen på detta problem är att först ta bort appen från telefonen, detta gör man genom att klicka på ikonen under en längre tid och sedan välja valet "Ta bort app". Därefter logga in på AppStore och hämta Visma Scanner på nytt. 

 

Om inte ovan skulle fungera så kontakta gärna vår supportavdelning

/Felicia

Så enkelt! Tack, nu funkar det.