Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Nellie 123
MEDLEM

Balansen stämmer inte

Hej har en fråga gällande en kundfaktura, kunden hade fått 2 gånger betalningspåminnelse och har betalat beloppet utan påminnelseavgiften, på kassa och bank ser jag att de pengarna har kommit in men jag kan inte bokföra den betalningen hur ska jag göra ? 

1 SVAR 1
Tinne Lestrin
MODERATOR

Hej @Nellie 123!

 

Om du har använt programmets funktion för påminnelseavgift och via ordinarie kundfaktura valt att skicka en påminnelse så ska det gå att bokföra oavsett om påminnelseavgiften är inbetald eller inte.

 

Kika gärna i den här tråden och se om det kan hjälpa dig vidare, där visar min kollega en användare med ett liknande scenario. 🙂

 

Trevlig helg!

/Tinne