Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Mikael Östergren
UTFORSKARE

Biometriska inloggningen är GRYM! KUDOS!

Hej,

Vill bara säga det och kanske öka medvetenheten om att detta finns.

 

Helt sanslöst vad det sparar tid och är enkelt. Helt automagiskt blir man inloggad när man är framför maskinen! (Kör Edge med eEkonomi installerad som App, dvs körs i ett eget fönster och ser verkligen ut som en App!).

Missar kameran får man chans till PIN eller lösen för inloggning. Acceptabelt. Misstänker att det även fungerar med fingeravtrycksläsare.

 

En liten önskan skulle väl kunna vara att denna används när man skickar betalningar till banken (har SEB bankintegration), men det kanske är något som sätter käppar i hjul för de iom att det är bank inblandad?

3 SVAR 3
My Janhall
ANSTÄLLD

Hejsan! 

Vad rolig att höra att det fungerar så bra för dig och att du känner dig nöjd. Även väldigt roligt att du delar med dig av lösningen så andra användare kan komma igång med den. 🙂 

När det gäller ditt önskemål så tar vi gärna in det och ser över möjligheten för en sådan lösning. Önskemål hanteras nu i respektive produkt önskemålet gäller. I Visma eEkonomi hittar du en knapp längst ner i menyn till vänster som heter Feedback och förslag. Klickar du där så hamnar du på förslagssidan för Visma eEkonomi och kan där trycka på den gröna knappen Lämna förslag för att komma vidare till formuläret där ditt önskemål kan lämnas. 

 

Jag önskar dig en fin måndag! 
/My 

Mikael Östergren
UTFORSKARE

Återkoppling på förslag har varit väldigt knapphändig så tanken var att först få ett svar här om det är någon idé att lämna ett förslag på det. "käppar i hjul för de iom att det är bank inblandad", kan ni svar på det så vet jag om det är någon idé att ens skriva ett förslag.

I början av april gjorde vi en förändring kring idéhanteringen och varje förslag eller önskemål lämnas numera direkt in via varje produkt som önskemålet gäller. För att våra programutvecklare ska kunna undersöka och avgöra hur vi ska gå vidare med ditt önskemål så ber vi dig lägga dina önskemål direkt till dem via formuläret du kommer till när du följer mina steg ovan. 

 

/My