Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Katarina7
MEDLEM

Deklaration 2022

Hej!

Jag har gjort Årsavslut/ Årsredovisning för 2022 och det verkade fungera bra men tidigare har jag då fått ut färdigt ifyllda deklarationsblanketter med överförda värden så att allt har varit klart avseende deklaration direkt men nu ära deklarationsblanketterna "blanka". 

Har något ändrats i programmet så jag behöver göra något mer aktivt för att få  deklarationsblanketterna ifyllda lika smidigt som  tidigare?

Jag har ju köpt en produkt som inkluderar Årsredeovisning och deklaration...

 

Har sett någon tidigare fråga i forumet ang detta men inte riktigt förstått svaret...

 

Tacksam hjälp och förtydligande.

 

Katarina

3 SVAR 3
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @Katarina7 

 

Tack för att du hör av dig till oss i forumet med en fråga. Tillägget Deklaration och Årsredovisning kommer att hjälpa dig att fylla i deklarationsblanketterna precis som vanligt men det är ett par steg som du behöver följa innan dess. Blanketterna fylls i automatiskt baserat på de värden du har fyllt i under Beräkna Skatt. 

 

Kika gärna i Checklista för deklarationen i ditt aktiebolag och har du några följdfrågor eller om du behöver ytterligare hjälp så är du alltid välkommen att höra av dig till oss i forumet. 

 

Ha en fin dag

//Tinna

 

Katarina7
MEDLEM

Jag förstår ändå inte.

Mina deklarationsbilagor förblir helt "blanka".

Kan jag ringa någon så vi kan reda ut detta?

Årsbokslutet är klart och inlämnat till Bolagsverket men jag får inget förinfyllt på Deklarationsbilagorna som jag fått tidigare år. Förstår inte vad jag gjort fel.

Tacksam lite hjälp.

Katarina

Katarina

Hej @Katarina7 

Självklart får du alltid ringa oss på supporten så kan vi koppla upp och felsöka tillsammans med dig. 

Efter att ditt ärende är löst får du gärna uppdatera här i forumet så jag vet att du har fått hjälp. 

 

Välkommen att kontakta supporten.

//Tinna