Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Direktlänk till eekonomi

Det är bra ni ska förbättra inloggningssidan för det har varit en obegripligt lång väg att ta sig in i sin egen bokföring. Tycker dock även det nya sättet verkar innehålla onödiga moment. Förstasidan vismaspc.se där man ska klicka "min sida" tillför tex ingenting.
Jag hade önskat en enkel adress, typ eekomomi.visma.se som tar mig direkt till inloggningen för eekonomi utan övriga val eller knapptryckningar.
Ungefär som man använder googles olika tjänster, jag kan växla mellan dem men vill jag till mailen kan jag gå in direkt på gmail.com. På betrodda datorer kan jag även välja att den automatiskt ska logga in.
7 SVAR 7
sparkle
MEDLEM

Jag använder eaccounting.vismaonline.com och dyker rakt in i eEkonomi.

Bra tips, den funkar som jag menar.
Fast man kan fråga varför de inte har en enklare url. Hade också varit enklare om man kunde få den att logga in automatiskt. Har man en dator med lösenord så kan den gott få logga in på övriga tjänster direkt.

Den funkar men loggar man ut eller loggas ut så kommer man inte direkt in till eEkonomi vid nästa inloggning

Men det kanske är avhängigt vilken web-läsare och hur cash ser ut

Fd medlem
Inte tillämpbar

För mig så funkar det att hålla fast vid den länken (Chrome som browser). Är jag utloggad så skickas jag till inloggningssidan (login.vismaonline.com) och när jag gjort inloggningen så kommer jag vidare direkt till eEkonomi.
Fd medlem
Inte tillämpbar

Jag använder login.vismaonline.com och kommer direkt in. Har aldrig förstått vitsen med att gå omvägen över Vismas startsida. Där finns ju inget man är intresserad av! Så varför överhuvudtaget göra om den.
Lentzit
MEDLEM

Enda anledninge att gå via startsidan är att kolla hur manga fakturaskanningar som man samlat på sig 🙂
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej,

Vad kul att se att ni är engagerade=)

Mycket riktigt är det på gång med en ny startsida. Det finns flera skäl till det. Först och främst, är den gamla ganska gammal och omodern. Där vill vi göra en större ansiktslyftning. Vi har märkt att ganska många nya kunder har svårt att hitta hur de ska start programmet och det vill vi givetvis komma bort ifrån. En annan stor anledning är att vi har väldigt många av er kunder (vilket vi givetvis är väldigt glada för) med flera program, tjänster och behöver därmed ha en valfrihet att välja vad de vill jobba med.

Vi kommer göra stegvisa förändringar framöver, både när det gäller inloggning och administration av ert/era företag. När allt är på plats, kommer vi ha en flexiblare miljö och större möjligheter att kunna erbjuda er kortare väg in i programmet än ni kommer märka av vid första uppdateringen.

När det gäller login.vismaonline.com och eaccounting.vismaonline.com är det mycket riktigt vägar som fungerar för att runda vismaspcs.se

Tack för att ni skriver.

/Victor