Jag har precis instalerat en ny dator och nu när jag ska logga in i Eekonomi så fårjag upp att jag inte har tillgång till sidan.
har loggat in på olika datorer förut och även bytt surfplata utan att detta har hänt.
vad kan det bero på? jag kan inte hitta att någon blockering i den nya datorn.
Hejsan @Tobias_Qvick!
Här känns det som att vi gärna skulle vilja prata med dig för att kika närmare på problemet. Ring gärna vår grymma support så ska vi se vad det är som står tokigt till!
Tack för du delar med dig och för förståelsen.
Hej!
Jag har nu fått samma bekymmer när jag ska logga in
Har du fått hjälp med problemet @Tobias_Qvick ??
I så fall vad var felet/lösningen?
Mvh Benny
Hej @Benny Ljungberg
Tack för att du hör av dig och välkommen som ny forummedlem.
Jag förstår att det är frustrerande att uppleva problem med inloggningen.
Här är några steg du kan prova som ofta löser denna typ av problem:
Prova dessa punkter och se om det löser problemet. Om det fortfarande inte fungerar, är vår programsupport redo att hjälpa dig.
Lycka till och ha en fin dag!
/Tinna
Hej,
Jag har också problem med att logga in. Har skaffat en ny dator och får upp att jag saknar tillgång till sidan.
Det går bra att logga in på mobilen .
Har provat ovan nämnda steg ett par gånger och håller på att bli ganska frustrerad över att inte komma in genom datorn.
Vad kan man mer göra?
Mvh Martin
Tjena Martin
Mitt problem låg i att klockan på datorn gick 3 minuter fel. Av någon anledning stod den inte inställd på automatisk klocka. Kolla det och återkom
mvh Benny
Tjena Benny,
Snyggt, tack för tipset!
Mitt fel låg där med, klockan gick helt fel trots att den var automatiskt inställd. Kul när det tekniska funkar som det ska... 😛
Stort tack för tipset! 🙂
Gott Nytt År
Hej @Benny Ljungberg
Jag skulle kunna tänka mig att det skulle kunna ha med tidsinställningarna på din dator att göra. Se över dem och annars slår du en signal till supporten på 0470-706200 som är öppet till 12.30 idag 30/12.
Gott Nytt År
/Tinna
Tack för hjälpen.
Tyckte jag kollade klockan och inställningar men missade att kolla klockan på mobilen så den stämde. 😛
Gott Nytt År
Copyright 2025 Visma Spcs. All rights reserved.