Hej!
Hur aktiverar man den kostnadsfria versionen av Ekonomiöversikt Start på en kund?
🤔
mvh Kristina
Hej @Kristina_R
För att aktivera Ekonomiöversikt Start på en kund behöver du egentligen inte göra något manuellt. Detta samarbete startas automatiskt för kunder som aktiverar betalande eEkonomi-amarbeten.
Notera att Ekonomiöversikt Start inte kan aktiveras på kunder som enbart använder gratisversionen av eEkonomi, där kunden inte arbetar i eEkonomi och inte heller betalar för tjänsten.
Om ni har fler frågor eller om det inte fungerar trots att din kund har ett betalande eEkonomisamarbete så slå en signal till supporten så ska vi se över så allt är korrekt inställt.
Ha en fin dag!
Hej,
Jag har precis uppgraderat en kunds eEkonomi från Start till Bokföring, men Ekonomiöversikt verkar inte vara aktivt. Jag hittar det varken som samarbete i Advisor eller via kundens eEkonomi. Vad kan det bero på?
Tack!
Hej @OscJor
Jag har för mig att detta bara gäller vid helt nya samarbeten men gör så att du slår en signal till supporten som så vi kolla på berörda kundnummer.
Välkommen att kontakta supporten
Japp, jag gör så. Tack!
Copyright 2025 Visma Spcs. All rights reserved.