Jag sitter och jobbar med 2025 års budget nu men sedan 13:30 igår uppdateras inte siffrorna från eEkonomi. "Luta dig tillbaka medan vi uppdaterar era uppgifter" kommer upp men sen händer inget mer. Är det en bugg som kommer åtgärdas eller finns det något jag kan göra? Behöver komma vidare inför ett budgetmöte med styrelsen imorgon...
Hej @Sofia F-L!
Vi har uppmärksammat detta och jobbar nu så fort vi kan med att lösa felet. Du kan följa ärendet vidare här! Vi har skapat en forum-tråd som vi kommer uppdatera när vi löst problematiken.
Tack för förståelsen. Ha nu en fin onsdag och håll ett öga på forum-tråden som jag länkade!
Hej, för mig uppdaterad det inte fortfarande. Programmet tror det, men siffrorna ändras inte. Fel saldo på kontona.
Nu! gick det igenom
För mig funkar det också dåligt överlag i ekonomiöversikt. 9 av 10 gånger funkar det t.ex. inte att trycka på kugghjulet när jag vill visa/dölja konton.
Hejsan @Sofia F-L!
Om du har lite generella problem med ekonomiöversikten skulle vi gärna vilja prata med dig och se över de problem som dyker upp. Vore kanon om du ville slå en signal till vår support så vi kan kolla på det med dig. När du väl stöter på dessa problem skulle jag rekommendera att du ringer så vi kan kolla på det när det faktiskt inte funkar. Tack för du delar med dig - så vi kan hjälpa dig vidare!
Tack för svar! Ska kontakta supporten. 👍
Copyright 2024 Visma Spcs. All rights reserved.