Hej!
Igår och idag så kommer meddelandet "Det har uppstått ett fel. Logga ut och försök igen..." hela tiden, ngt frustrerande när jag sitter och behöver tokbokföra x antal kunder innan 2022-03-14 (ligger efter pga sjukdom). Är det ett fel hos Visma, eller är det hos mig? Jag har inte haft det problemet förut.
Tacksam för hjälp/svar :).
Mvh Ullis
Löst! Gå till lösning.
Ibland kommer detta upp och kan helt ignoreras, men ibland måste man logga ut.
Vet ej om det är webb-läsarens cash eller dålig kontakt med servrarna
Hej Ullis!
Vet att vi hade problem med att några kunder inte kom in i Visma eEkonomi i tisdags men att det löste sig under gårdagen. Har du fortfarande problem at logga in?
Om du inte har fått det att fungera nu så rekommenderar jag att du först och främst testar att Rensa cache-minnet i webbläsaren
Skulle inte detta hjälpa så är du välkommen att ta kontakt med supporten så får vi kika på hur det ser ut hos dig.
Välkommen att höra av dig!
Tinna
Hej Tinna!
Jag rensade cachen och det har fungerat mkt bättre, även om felmeddelandet kommit nån enstaka gång efter det, men nu ignorerar jag det och det är inga problem. Tack för hjälpen :)!
Hej @Ullis_1
Skönt att det löste sig och jag är jättetacksam över din återkoppling
Välkommen tillbaka till forumet
Tinna
Copyright 2024 Visma Spcs. All rights reserved.