- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Felaktig konstaterad kundförlust - vill att fakturan fortfarande ska gälla
Hej
Jag har felaktigt bokfört en kundfaktura som konstaterad kundförlust. Jag har ångrat den med en korrigeringsverifikation - men hur gör jag för att fakturan fortfarande ska vara "igång". Fakturan fanns hos Visma Påminnelse direkt innan jag felaktigt bokförde den som förlust. Hur gör jag för att få "igång" fakturan så att Visma Påminnelse direkt kan fortsätta arbetet med att driva in fordran, dvs kunden ska betala den.
Tacksam för tips!
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Hej Looft Juridik!
Först och främst vill jag säga välkommen till Visma Spcs forum och tack för att du skriver in. Vi hoppas du ska trivas i gemenskapen!
Jag har kikat på din fråga och i just den här situationen skulle jag rekommendera dig att ringa in till våra kollegor på supporten. På det viset kan de i realtid titta på fakturan och se vilken status den i nuläget har i Visma Påminnelse Direkt samt hjälpa dig att få rätsida på den.
Hoppas detta hjälpte dig i din fråga. Du får gärna återkoppla med lösningen här i tråden då det kan komma att hjälpa andra i samma situation.
Önskar dig en fin helg.
/Agnes
