Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

lars_r
MEDLEM

Felmeddelande vid inloggning - Visma eEkonomi

Jag uppskattar inte att få följande meddelande när jag försöker logga in på en ny dator:

"Du har för tillfället inte tillgång till några tjänster"

Detta fick jag när jag i min nya PC valde att låta eEkonomi identifiera mig via kameran. Efter det är det permanent kört att logga in den vanliga vägen. Alltid samma svar!!!

 

Hur vore det om ni testade en sån nyhet innan ni låter kunderna drabbas?

Nu hade jag sådan tur att min gamla PC fortfarande fungerar (då och då) så att jag kunde skriva detta och be om skärpning.

 

 

2 SVAR 2
Tinne Lestrin
MODERATOR

Hej Lars_r!

 

Jag flikar in här med en uppdatering så du inte tror att vi har glömt dig. Vi håller på att undersöka ditt problem närmre och återkommer i tråden så snart vi har mer information att ge.

 

/Tinne

Tinne Lestrin
MODERATOR

Hej Lars_r!

 

Nu har vi hittat en lösning för dig.

För att få bukt med detta så behöver du logga in på din nya dator med ansiktsigenkänning så att du når felmeddelandet "Du har för tillfället inga tjänster". Efter det klickar du på företagsnamnet uppe i högra hörnet och väljer Min användarprofil

Vid raden Lösenordsfri inloggning ska du kunna se dina kopplade enheter och då ta bort detta: 

 

Jag hoppas att detta hjälper dig. Återkom gärna om problemet kvarstår eller om du har några andra funderingar.

/Tinne