Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Maine E
MEDLEM

Fråga gällande InExchange

Jag har noterat att e-fakturor, exempelvis från Transportstyrelsen saknar i bland information om förfallodatum. Jag har kontaktat Transportstyrelsen i ärendet och de hävdar att den informationen i såfall sollas bort av Van operatören. Kan detta stämma? Ni använder väl InExchange?

 

3 SVAR 3
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @Maine E 

 

Tack för att du hör av dig till oss.

 

Precis som du skriver så använder vi oss av InExchange. Min rekommendation är att du hör av dig till vår support som kan kontrollera hur det ser ut i sina loggar för att utesluta att något blir fel från vår sida. 

 

Uppdatera mig gärna så jag vet hur det går för dig. 

 

Välkommen att kontakta supporten

/Tinna

Hej Tinna! 

 

Jag kan bekräfta att vissa fakturor från Transportstyrelsen saknar förfallodatum så bra om det återkopplas i tråden när det är löst 🙂 

 

Med vänlig hälsning

Lovisa Ljungvall
4L Ekonomi AB
0522-650100
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @Lovisa - 4L Ekonomi AB 

 

Jag har varit i kontakt med våra specialister, och fått info om att det inte rör sig om ett generellt fel. Vi ska dock självklart följa upp detta. Om ni har ett exempel på en faktura där det inte har fungerat och ett exempel där det har fungerat, vänligen kontakta supporten. Vi kommer då att skapa ett ärende och undersöka vidare varför problemet uppstår och vad vi eller InExchange kan göra för att förhindra detta i framtiden.

 

/Tinna