Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Anna Chash
MEDLEM

Gamla fakturor

Jag använder visma eEconomy Smart. Jag kan inte hitta mina gamla fakturor för 2023 för den här klienten. Jag har bara en kund och fakturanummer 1-8 borde ha varit. Av någon anledning försvann de. Kan du hjälpa mig att lösa problemet?

Снимок экрана 2024-11-25 в 09.42.51.png

5 SVAR 5
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @Anna Chash 

Om du har skapat dessa fakturor i programmet så bör du kunna se dem men om du exempelvis haft varianten eEkonomi Bokföring så kommer du inte att se några fakturor i listläget över kundfakturorna. Gör så att du slår en signal till supporten så får vi kika på varför de inte visas hos dig.

Välkommen att kontakta supporten

/Tinna 

Anna Chash
MEDLEM

Jag skapade fakturor 1-8 i programmet eEkonomi Smart. 2024 köpte jag av misstag eEkonomi Bokföring men ändrade den sedan till eEkonomi Smart. Tyvärr kan jag inte kontakta supporten eftersom jag inte talar svenska eller engelska. Kanske finns det e-mail?

Hej @Anna Chash 

Vi erbjuder support på svenska och engelska men vi vill självklart försöka hjälpa dig. Vilket språk talar du? Återkom så ska jag undersöka vilka möjligheter vi kan erbjuda dig. 

/Tinna

Anna Chash
MEDLEM

Jag talar ryska. Tack!

Hej @Anna Chash 

Jag har bett en av mina kunniga kollegor att kontakta dig och så hoppas vi att ni löser detta tillsammans. 

Ha en fin dag 🙂

/Tinna