Hej!
Sedan en tid tillbaka går det inte längre att ladda upp en CSV-fil med transaktioner från Lunar till Visma eEkonomi. Meddelandet ”Fil 1 av 1 har laddats upp.” visas, men inget annat händer. Fönstret ”Importera kontoutdrag - Företagskonto” förblir också oförändrat och knappen ”Lägg till” längst ner på skärmen förblir avaktiverad.
Är det någon som lyckats lösa problemet?
Löst! Gå till lösning.
Visma Support har bekräftat att detta är ett fel i Lunars CSV-fil och att Lunar arbetar på en lösning.
Tack snälla @magtmn för att du delar med dig av infon - mycket uppskattat.
Ha en fortsatt fin dag.
/Tinna
Det verkar fungera igen nu. Lunar har löst problemet.
Godmorgon @magtmn
Skönt att det fungerar igen och tack för att du delar infon med oss.
Ha en fin dag.
/Tinna
Copyright 2024 Visma Spcs. All rights reserved.