Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

nealc14
UTFORSKARE

Kan inte anvånda "Ny värdering av valutakontot" funktionen

Hej

Jag har ett valutakonto och vill använda funktionen "Ny värdering av valutakontot" för att beräkna valutakursvinst/förlust. Jag är administratör men trotts det när jag klicka på "Bokför" får jag upp ett felmeddelande - "Ej behörig - Den behörighet du är inloggad med ger dig inte tillgång till funktionen. För mer information kan du kontakta: <Mitt namn> (min epostadress)

Vid aktivt samarbete med en redovisningsbyrå är det redovisningsbyrån som justerar din behörighet, i annat fall företagets Administratör på vismaspcs.se.
Hur gör jag för att kunna använda denna funktion eftersom jag redan är inloggad som Administratör.
Tack på förhand.
Mvh Craig
 
3 SVAR 3
My Janhall
ANSTÄLLD

Hejsan, 

Jag kan se att du har korrekta behörigheter till vismaonline och du är precis som du skriver administratör. Om du kikar under Inställningar - Behörigheter, har du fullständig behörighet där då?

Har du full behörighet så ska vi självklart kika närmre på det, det borde fungera och jag kan inte återskapa ditt felmeddelande hos mig. Kontakta gärna oss på supporten via telefon eller chatt så tar vi det den vägen direkt. 

Ha en fortsatt fin tisdag! 🙂
/My 

Hej support, tack för svaret. Jag kommer att kontakta er under dagen för att reda ut det. Mvh Craig

Jag använde funktionen att justera värdet på mitt Euro-konto igår och det fungerade utmärkt. (har också "revisors-uppkoppling")