Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Kan inte logga in i iphone appen men kan logga in på webben - eEkonomi Tid (Time)

Jag kan logga in på tidsregistrering via webbläsaren men när jag försöker logga in med apparna på min iPhone så står det att mitt konto är låst. Så jag får använda Safari för att registrera min tid just nu.

8 SVAR 8
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej,

Använder du samma e-postadress när du loggar in i Appen Time som du gör när du loggar in via programmet?

Om du testar att avinstallera Appen och installera den på nytt - logga in med din e-postadress, får du fortfarande samma fel meddelande?

Ha en fin dag och återkom gärna till oss via chatt eller telefon om felet kvarstår
/Susan
Fd medlem
Inte tillämpbar

Ja, jag använder samma epost och jag har testat att avinstallera appen.
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej,

Låter konstigt att detta meddelande dyker upp.
När jag gör en koll på er kundbild ser allt ok ut, din e-postadress finns upplagd och du är Användare av Visma eEkonomi Tid och ingen information finns om att kontot skulle vara låst.

Får be dig kontakta oss vi chatt/telefon så vi får kika vidare på varför du inte får det att fungera i Appen Time.

Ha en fin dag
/Susan
Fd medlem
Inte tillämpbar

Jag kan verkligen inte logga in på appen på min iPhone och jag vet inte var som är fel.
Fd medlem
Inte tillämpbar

Moa Lundberg
CONTENT PRODUCER

Hej!

Jag tycker inte att jag känner igen inloggningsrutan. Är du säker på att det är appen Visma eEkonomi Tid som du har laddat hem? Det är inte den "vanliga" eEkonomi-appen? Det är den här appen som du ska använda.

Jag ser även att det ligger tre olika e-postadresser registrerade på kundnumret. Två av dom har tillgång till eEkonomi tid och en har det inte.

Jag rekommenderar precis som Susan att du kontaktar oss vi chatt/telefon för fortsatt felsökning. Här finns kontaktuppgifter.

Ha det fint!

Moa
Fd medlem
Inte tillämpbar

https://imgur.com/a/ruawR vilka appar ska jag ha tillgång till?
Moa Lundberg
CONTENT PRODUCER

Om du loggar in med den e-postadressen som du är registrerad med på forumet så ska du enbart ha tillgång till den som heter Time. 

Men jag tycker det ser ut som att du försöker logga in i appen eEkonomi.

Moa