Fungerar här så eventuella fel är antagligen kopplat till dig (ditt konto).
Oavsett så låter det som en fråga som man behöver ta med Vismas support när de har öppet, vi här på forumet kan inte göra så mycket.
Hejsan!
Precis som Khedron skriver har vi inte haft någon generell driftstörning kring programmet. Jag hoppas att det löste sig för dig redan igår men om det inte gjorde det kan du fundera på följande:
När kunde du logga in senast? Har du bytt lösenord?
Om det står att inloggningsuppgifter är fel kan du i inloggningsrutan välja att byta lösenord. Om det inte är relaterat till inloggningsuppgifter kan det bero på webbläsaren. Då kan du testa att rensa cache i din webbläsare eller testa att logga in via en annan webbläsare.
Om du fortsatt inte kommer vidare vill vi gärna hjälpa dig över telefon istället så att vi kan se vad som blir tokigt. Ring när det passar dig under dagen.
Jag önskar dig en fin tisdag!
/Ebba
Copyright 2024 Visma Spcs. All rights reserved.