Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

andersbas
MEDLEM

Koppla bildunderlag till bankhändelse från bankoppling

Hej!

 

Enskild firma, Visma e-ekonomi och bankoppling till Handelsbanken.

Jag undrar hur jag kopplar bildunderlag till den bankhändelse som heter "HB KORT" och som skickas ut varje månad från banken. Det rör sig alltså om de inköp jag gör på mitt företagskort, både i butik och på nätet. Det börjar bli många okopplade bildunderlag nu...

Tack på förhand!

 

/Anders 

5 SVAR 5
Tinne Lestrin
MODERATOR

Hej Anders!

 

I samband med att du matchar och bokför bankhändelsen kan du klicka på Koppla bild ute till höger och välja bilderna.

Har du redan bokfört bankhändelsen går du istället direkt in på verifikationen och använder Kopplade bilder ute till höger, väljer bilderna och sparar verifikationen.

 

Jag hoppas att detta kunde hjälpa dig, om något känns oklart är du självklart välkommen att återkomma.

 

Ha en fin dag!

/Tinne

Hej, 

Detta fungerade förut, men nu verkar möjligheten att välja "koppla bild" ha försvunnit från det fönster som öppnas när jag "matchar bankhändelse" och "egen kontering". Nu verkar det som att jag måste utgå från bilden ifråga, men då hittar jag inte hur jag kan macha verifikatet mot en bankhändelse, om du förstår vad jag menar. 

Hur gör jag nu för att koppla en bild när jag matchar bankhändelser?

Hej @LVkonsult 

 

Välkommen som ny forummedlem. 

 

Det ska inte ha ändrats och när jag testar i mitt program så kommer fliken Koppla Bild till höger när jag väljer Övrig uttag/Övrig insättning - Egen kontering.

Men om jag inte har webbläsaren över hela skärmen så lägger sig Koppla bild som en knapp till vänster istället.

 

Kanske är det likadant hos dig? Om inte så slå gärna en signal till vår kunniga support så får du visa oss i ditt program. 

 

Ha en fin eftermiddag och tack för att du hörde av dig. 

/Tinna

 

andersbas
MEDLEM

Hej, Tinne!

 

Tusen tack för din tid och kunskap, det här löste mitt lilla problem! 

Så skönt när det är tomt bland bildunderlagen, tack återigen!

 

/Anders

Hej Anders!

 

Så bra att det löste sig så fint för dig, det var det lilla 🙂

 

Hoppas att du får en fortsatt fin sommar!

/Tinne