Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

John007
UTFORSKARE

Kostnad för Lönebesked och andra tilläggstjänster?

Hej,

 
 

Vi använder oss av Visma eEkonomi Smart men har inte förrän nyligen testat tjänsten Lönebesked. Av flera anledningar tycker vi dock inte att det passar oss, så vi kommer återgå till det mer old-school Excel 🙂 Hursomhelst; vi noterade inte förrän fakturan kom, att tjänsten kommer med en kostnad (även om den är liten), så min första fråga är var det framgår att funktionen kostar utöver vad vi redan betalar för eEkonomi Smart? Kan jag se någonstans att vi har tjänsten? Jag har inget minne av att det kom upp nån info om kostnad ens när vi använde tjänsten första gången...

 
 

Min andra fråga gäller tjänsten Periodisk sammanställning. Vi tänkte testa även den funktionen, men är nu inte säkra på om den också kommer med en kostnad? Finns det någonstans en översikt över samtliga tilläggstjänster som kostar?

 
 

Vill även påpeka att ni på sidan för periodisk sammanställning skriver att ”Försäljning till kunder i andra EU-länder är momsfri...” – ni borde tydliggöra att det finns många undantag till det (vi måste fakturera nästan samtliga våra tjänster

med

moms).

 
 

Många tack för en i övrigt utmärkt mjukvara och snabba svar i forumet!

 
 

/ John

 
3 SVAR 3
Fd medlem
Inte tillämpbar

>> inget minne av att det kom upp nån info om kostnad
Priset står i varje tilläggsruta, samt när man klickar på denna för mer info.


Ah, se där ja! Tack för det. Misstänker då att Periodisk sammanställning inte tillför några kostnader, eftersom jag inte ser den tjänsten under Appar och tillval... Tack igen

Precis, det är en del av ekonomihanteringen att kunna göra denna periodiska sammanställning.

Mvh Lena