Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Anonym_2018
UTFORSKARE

Kvitton klipps av påväg från Scannern in till Visma

Scannar in kvitton via appen. Ser väl okej ut. Jag kan iaf se belopp och moms.

 

När jag sedan skall bokföra och hämtar bilden så är det inte samma bild. Den är avklippt i nederkant. Går tillbaka till appen och det ser återigen bra ut. 

 

Men vill man bokföra så är detta ett steg eller flera bakåt.

1 SVAR 1
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @Anonym_2018 

 

Det har varit en bugg i scannerappen som orsakat problem liknade det du beskriver, men buggen ska vara löst nu! Så du behöver uppdatera till den senaste versionen av appen, så borde det fungera bättre. 

 

Annars behöver du slå en signal till supporten för vidare felsökning.

 

Ha en fin dag. 

/Tinna