Hej!
Tack så mycket för att du delar dina tankar med oss. Det är verkligen uppskattat. Jag vill bara förklara att vi inte tar någon avgift för bankkopplingen, det är istället upp till de olika bankerna att besluta om eventuella kostnader. Jag tror att du pratar om Swedbank i detta fallet. Vi har haft flera kunder som har hört av sig angående deras prisskillnad och vi hör er verkligen. Jag kan berätta att vi håller på att prata med Swedbank om alternativ framåt kring den nya och gamla bankkopplingen.
Priserna för bankkoppling varierar mellan de olika bankerna. Ett bra tips kan vara att kolla runt lite och jämföra alternativ. Vi rekommenderar alltid att ha en aktiv bankkoppling för att förenkla bokföringen, men om du vill kan den också stängas av.
När det kommer till löneprogrammet har vi tidigare fått önskemål om att lägga till fler funktioner, och vi har lyssnat på feedbacken och utvecklat nya funktioner. Jag förstår ditt perspektiv, men vi kommer inte att gå tillbaka till den äldre versionen. Om du tycker att det är knepigt, kan du ringa vår support och be dem förklara funktionerna. Jag lovar att det blir mycket enklare när du väl har fått en bättre känsla för dem!
Hör gärna av dig vid fler funderingar. Jag önskar dig en trevlig helg!
/Ebba