Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Richard Wind
MEDLEM

Man kan ej se kund och leverantörs fakturer i appen.

Hej var kontakt med er support ang visma ekonomi app.

Jag skulle om installera appen. 

Men tyvärr hjälpte det inte.  

Man kan ej se kund och leverantörs fakturer I appen längre

Supporten sa ladda ner en ny version men som jag sa till henne , det finns ju ingen nyare att ladda hem från play butiken!!

Vad ska man göra för att få det att få det att visas?

5 SVAR 5
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @Richard Wind 

 

Vi ska självklart hjäpa dig. 

 

Börja med att avinstallera appen, starta om din telefon och gör en ominstallation av appen. Testa också att logga in via webbläsaren och se om det fungerar.

 

Om inget av detta löser problemet behöver du ringa supporten så kan vi felsöka  via skärmdelning.

 

Uppdatera mig gärna så jag vet att det löst sig för dig. 

/Tinna

Richard Wind
MEDLEM

Hej, det fungerar fortfarande inte ,jag gjorde en ominstallation igen  ,det är appen som det ej fungerar med. 


Har ringt supporten innan  ,men de säger jag ska uppdatera appen ,men det finns ju ingen uppdatering för den.
Så det är ej lönt att ringa supporten igen med de svaren man fick där. Hon var inte det minsta intresserad av att hjälpa en att lösa problemet !    
Jag vill kunna se staplarna på kund och leverantörsfakturor !!!
370227956_886491806409509_964914317081875818_n.jpg
Ebba Arvén
COMMUNITY MANAGER

Hej Richard! 

Vi vill göra allt för att hjälpa dig. Anledningen till att vi fortsätter att be dig att avinstallera (trots att det inte finns en ny version) samt starta om telefonen är för att en ny laddning då sker, vilket brukar hjälpa. I de allra flesta apprelaterade problem löser detta magiskt nog problemet. Jag ser att du har testat att avinstallera, men om du ännu inte har testat att starta om telefonen i samband med detta, vill jag be dig att också göra det, precis i den ordning som min kollega Tinna beskriver.

Du har säkert redan testat detta, och jag förstår att du börjar tappa tålamodet när du fått den beskrivningen flera gånger av oss. Vi har genomfört tester här hos oss, och appen fungerar bra, vilket tyder på att problemet kan vara relaterat till din telefon. Därför vill jag be dig som nästa steg att kontrollera om det finns några programuppdateringar tillgängliga för din telefon. Du bör kunna se det via inställningarna på din telefon. Om det finns några uppdateringar är det viktigt att du genomför dem. Efter det kan du göra samma sak igen, testa att ominstallera och starta om telefonen.

Jag tror och hoppas att detta kommer lösa dina bekymmer men om det trots allt inte fungerar vill jag att du återkommer här med information om vilken telefon och modell du använder, så kommer vi att genomföra ytterligare undersökningar här hos oss.

Jag önskar dig en fin fredag! 
/Ebba

Hej jag har gjort som ni skrivit installerat om och startat om , har även testat på en annan telefon (samsung S22) min egen är en samsung S23) men tyvärr så fungerar det inte ändå.

 

Mvh

Richard Wind / RW Fönsterputsning

Tack för snabb återkoppling!

Jag har nu skapat ett ärende där vi tar vidare kontakten med dig. Mina duktiga kollegor kommer fortsätta felsökningen och mejla dig vid eventuella frågor eller om det behövs någon komplettering i ärendet. 

Trevlig helg när det är dags! 
/Ebba