Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Matcha flera betalningar från banken inkl. överföring till spcs-kortet

Jag har bankkoppling och har en bankhändelse att matcha som innehåller tre olika betalningar från banken. Ena av betalningarna är en överföring till mitt spcs-kort och dem andra två är betalning av moms samt skatt. Nu till min fråga, hur gör jag för att matcha dessa tre olika betalningar, det fungerar att matcha de två till Skatteverket men inte överföringen till spcs-kortet?

Hälsning

Elin

3 SVAR 3
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @Elin Karlsson  

 

Tack för att du kontaktar oss. 


För att matcha överföringen till ditt Spcs-kort rekommenderar vi att du använder alternativet "Överföring mellan egna bankkonton". Välj först rätt bankkonto och därefter den specifika händelsen som du vill matcha. Detta bör fungera oavsett vilket konto du utgår ifrån, men vi rekommenderar att du börjar från kortkontot för enklast möjliga hantering.

 

Vill du att vi kikar på det tillsammans är du alltid välkommen att slå en signal till vår kunniga support

 

/Tinna

 

Okej men när jag väljer Överföring mellan egna bankkonton och sedan Spcs kortet som bankkkonto så kommer inte den bankhändeksen upp i valen.

Eftersom betalningen från banken blev en ihopslagen fil "INTERNET BET 1" med tre betalningar i den på  samma dag, verkar det inte som programmet ser den bankhändelsen.

Vad gör jag för fel?

 

Hälsning

Elin

Hej

Svårt att svara på i ett forum så rekommenderar att du gör som min kollega skrev dvs kontaktar oss på telefon istället så kan någon eventuellt skämdela med dig.

0470 - 70 62 00

/Joachim