Hej!
Jag vet inte riktigt om det är här man ställer frågor, men jag behöver hjälp!
Det är så att jag bokför i visma för mitt UF-företag, och jag har gjort en del fel som inte går att ändra på. Bokföringen måste vara inlämnad och korrekt tills imorgon.
Jag försökte skapa ett nytt konto men det har inte heller fungerat, men jag unrdrar hur jag ska göra? Hur skapar jag ett nytt konto!
Tack!
Du lägger till nya konton under Inställningar/Kontoplan. Hur har du gjort som inte har fungerat?
Hej!
Nej, alltså det enda sättet som jag kan lösa detta på är att göra ett helt nytt konto på visma, alltså ny inloggning. Hur funkar det? Hur ska jag annars göra om jag inte kan ändra på några verifikationer?
Jaha, jag trodde du menade bokföringskonton! Om du inte kan logga in får du kontakta supporten så kan de hjälpa dig att komma in.
Nej men jag kan logga in på mitt befintliga konto men jag behöver skapa ett nytt, men jag förstår inte hur man gör. Jag får ringa till supporten! Tack för din tid!
Du kan starta om företaget från Inställningar/Företagsinställningar/Omstart av företag. Då försvinner allt gammalt men du kan ändå byta till det gamla för att se vad som gjorts.
Copyright 2024 Visma Spcs. All rights reserved.