Hejsan
Varför kan man inte söka på belopp under bildunderlag?
Hej @Johanz
Jag har testat att söka på belopp i mitt program och tycker att det fungerar. Är dock lite osäker på om jag har förstått dig rätt. Kontrollera om det fungerar när du väljer urvalet "Alla" enligt bilden nedan. Om det fortfarande inte fungerar, vänligen kontakta supporten så kan vi koppla upp och felsöka problemet tillsammans.
Hejsan. Det fungerar när jag söker direkt under bildunderlag, men inte när jag går via kass o bank och ska matcha
Hej igen
Ok men då är jag med dig. Jag skulle gissa att det kan bero på antalet bildunderlag som visas per sida skiljer sig mellan de olika delarna av systemet.
När du söker direkt under Inköp - Bildunderlag visas 50 poster per sida, och om du har färre än så fungerar sökningen utan problem. När du däremot går via Kassa- och bankhändelser för att matcha och koppla bild visas endast 25 poster per sida, vilket kan påverka hur sökningen genomförs om du har fler än 25 bildunderlag.
Så förmodligen har du fler än 25 bildunderlag som är fördelade på fler sidor (så många har inte jag och därför funkar det hos mig), vilket gör att sökningen fungerar på det ena stället men inte det andra. Men vi ska självklart titta på hur det ser ut hos dig om du slår en signal till supporten så vi får klarhet i hur det ser ut hos dig.
Välkommen att kontakta supporten
Copyright 2025 Visma Spcs. All rights reserved.