Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

LW -60
UTFORSKARE

Status: Leverantörsfakturor som ingår i betalfil

Om jag väljer att se alla som har status: Ej i betalfil - kommer de upp som inte skickats till betalning, vilket är de som just har status Ej i betalfil och inget annat.

 

Men:

 

Om jag väljer att se alla som har status: Förfallen, obetald (= skickad till betalning) - visas både Ej i betalfil plus Förfallen, obetald

 

Varför? Jag skulle enbart vilja se de som är skickade till betalning! Varför visas bägge alternativen? 

Varför kallar man inte detta alternativ för "Skickat till betalning" istället för Förfallen, obetald?

 

Mvh Lena

3 SVAR 3
My Janhall
ANSTÄLLD

Hejsan! 

 

Status Förfallen, obetald kollar på alla fakturor som just nu är registrerade som obetalda och har gått förbi förfallodatumet på fakturan. Den kikar alltså inte på statusen på fakturan när det gäller betalfil alls. 

Förstår jag dig korrekt att du önskar en status där man bara får fram de fakturor som är med i en betalfil men är registrerade som obetalda i programmet? 

/My 

Ja, det vore bra att få fram de som är skickade för betalning. Admin har den funktionen och den hjälpte mig jättemycket. Ha en trevlig helg!

 

Mvh Lena

My Janhall
ANSTÄLLD

Då förstår jag Lena. I tråden Förslag status leverantörsfaktura finns detta som en ide hos oss. Just nu är denna funktion däremot inte planerad men du kan följa tråden för framtida återkopplingar eller status på önskemålet. 


Tack detsamma! 
/My