Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

AnnnaP
UTFORSKARE

Storegate Backup

Hej,
Jag fick ett meddelande om att Visma nu kommer att ta betalt för Storegate Backup. Min fråga är därför om man verkligen behöver denna tjänst för att hålla sin redovisning safe? Visst måste väl Visma back-up:a allt material?

Isåfall, vilket mervärde tillför Storegate Backup?


5 SVAR 5
KeFLund
MEDLEM

Hej,

 

jag har precis samma fråga. Jag noterar att det tydligen kryssats i automatiskt att vi ska ha denna service. Måste vi det?

My Janhall
ANSTÄLLD

Hej på er! 

Detta är en tjänst som Storegate själva ansvarar för men som finns i Vismas mina tjänster när ni loggar in. Detta är en tjänst för backup och delning av filer men är inte ett krav för er att använda som ett tillägg. Bokför ni i till exempel Visma eEkonomi så lagras er data där, er bokföring, bildunderlag m.m lagras säkert i det programmet. 

Storgate backup är en tjänst för att lagra dina filer/dokument, det behöver inte vara relaterat till din bokföring egentligen utan kan vara vilka filer som helst. Alltså ett lagringsutrymme för företagare och privatpersoner enkelt förklarat. Mer information kan du läsa i Smart backup och delning av filer på vår hemsida. 🙂 

/My 

Tack för tydligt svar! 🙂

Fd medlem
Inte tillämpbar

har inte fått någon faktura, och hittar inte den på mina sidor för storegate backup Mats

Hej Mats, 

Det har skickats en faktura till din mejl, det är skickat till samma mejladress som du använder för att logga in i forumet. Jag har precis skickat en kopia till dig som jag hoppas når dig.

/My