Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

EmmaSvanstrom
NY MEDLEM

Tolkning av leverantörsfakturor

Hej,

 

Tolkningen av leverantörsfakturor fungerar inte för min kund. Tolkning av kvitton fungerar.

Som det är nu måste jag spara ner varenda faktura och ladda upp dem på nytt, då fungerar tolkningen.

Jag har ringt er om det här flera gånger men problemet är inte löst.

Vad är felet och hur löser vi det?

1 SVAR 1
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Välkommen som ny forummedlem @EmmaSvanstrom 

 

Jag förstår verkligen att det är frustrerande när saker och ting inte fungerar som man tänkt sig. 
Dock är det jättesvårt för oss att besvara denna typer av frågor här i forumet och för att vi ska kunna felsöka ingående och hjälpa dig behöver du kontaktade vår support igen. 


De kan då rådgöra med dig direkt, samla in nödvändiga detaljer och vid behov skapa ett ärende till våra specialister. Detta för att säkerställa att problemet blir löst på bästa möjliga sätt och så snabbt som möjligt.
 

Välkommen att kontakta supporten