Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Sir Thomas
UTFORSKARE

Utkast: Summering av fakturor

Varför summeras inte beloppet i Utkast vyn.

Vi Fakturerar en gång per månad på våra abonnemang och har ca 150 kunder.

Det skulle vara högst intressant att veta i förväg hur mycket som kommer att faktureras.

Summeringsfunktionen finns reda i vyn

Obetalda kundfakturor och

Alla kundfakturor.

Eftersom programmeringen är redan gjord kan det inte ta mer än 10 minuter att implementera det även på vyn Utkast.....

 

 

3 SVAR 3
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej!

 

Tack för att du hör av dig med idéer på hur vi kan bli bättre.  Jag har framfört detta till teamet som har tagit till sig dina input men även informerat mig om att det inte är något som planeras att komma med i närtid. 

 

Vill du lämna ett önskemål direkt till våra utvecklare i Visma eEkonomi så gör du så här: 
I Visma eEkonomi finns det en knapp längst ned på sidopanelen som heter Feedback och förslag. Klickar du på den knappen kommer du till förslagssidan i Visma eEkonomi. Tryck sedan på den gröna knappen Lämna förslag. Du kommer då att länkas vidare till ett formulär där du kan lämna ditt önskemål. 

 

 

Önskar dig en fortsatt fin dag

//Tinna

Sir Thomas
UTFORSKARE

Har efterfrågat denna funktion många år sedan!

Ser nu att det finns summa för

Alla kundfakturor 12 000 000 kr

Obetalda fakturor 150 000 kr

Det är patetiskt att inte evisma kan redovis summan för

Utkast 0 kr borde vara tyup 350 000 -400 000 kr.

Har ånyo tryckt på den gröna knappen och lämnat förslag, inte händer det något de senaste FEM åren.

Men Evisma skiter i kunderna eftersom denna information skulle gå att erhålla ifall man köper tillägg för offerter.

Vi arbetar vi inte med offerter utan med återkommande abonnemangskunder då vi kopierar föregående faktura till nästa månad.

Vilket är uppenbart då vi tillhandahåller återkommande hemstädning baserat på föregående faktura.

Bli bättre på att ta till vara era kunders önskemål, BLI BÄTTRE!

 

Hilda Kidell
APPLICATION SPECIALIST

Hej! @Sir Thomas 

 

Det är såklart jättetråkigt att du upplever att vi inte lyssnar på era önskemål och jag tar såklart vidare den känslan. Vi har ett arbetssätt och en rutin på hur vi arbetar med önskemål, vi får in tusentals önskemål varje år vilket såklart är otroligt roligt och värdefullt. Men det gör även att vi måste prioritera alla dessa. Funktioner och förbättringar som för andra kan tänkas är små saker att fixa blir i mängden stora och vissa större funktioner som hade hjälpt fler kunder får högre prioriterade. 

Jag har lyft vidare ert önskemål igen men som det ser ut nu är det inte planerat att fixa under detta kvartalet. 

 

Ha en fin dag.