Hej Peter!
Jag ställer upp mitt svar på samma sätt som du skrivit upp dina önskemål så får vi en bra överblick
🙂1. Detta har diskuterats tidigare i forumet, gå gärna in och bemöt i tråden
"Projektinformation". 2. Jag tänker mig att detta går redan nu i programmet om jag uppfattat ditt önskemål korrekt. Om du går in under
Bokföring - Utskrifter - Resultaträkning med projektredovisning, här kan du själv göra ett datumurval och välja det intervallet som du vill kika på. Återkoppla gärna om jag missuppfattat dig.
3. Här förstår jag det som att du vill skriva ut en resultatrapport för flera projekt samtidigt och att deras resultat slås ihop och visas på en gemensam resultatrapport. Detta fungerar inte i dagsläget utan du kan välja ett projekt i taget. Detta är i dagsläget inte planerat att utvecklas inom den närmsta framtiden men vi rekommenderar här alla användare som har samma önskemål att gå in och rösta på tråden eller skriva en kommentar.
4. Här skulle jag behöva lite mer input: Är det själva bokföringskontonumret som du vill ska skrivas ut på rapporterna eller är det projektnumret du saknar?
/Lovisa