Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Emilhammare
MEDLEM

Värden överförs inte till deklarationsblanketter i Visma eEkonomi Deklaration/Årsredovisning

Hej!

Har kommit till sista steget och ska nu fylla i och skicka in deklarationsblanketter till Skatteverket. Dock är inga av raderna ifyllda, inte ens "Underlag för inkomstskatt" och de går inte att fylla i manuellt. Om jag förstår det rätt så bör de fyllts i automatiskt med värden från "Upprätta Årsredovisning" och "Beräkna skatt". Dessa steg är klara, allt är ifyllt och klarmarkerat. 

Vad har jag missat?

Med vänliga hälsningar 
Emil

2 SVAR 2
My Janhall
ANSTÄLLD

Hej Emil! 

Detta ska vi såklart se över. Precis som du är inne på så borde du fått in dina värden på dina rader i deklarationsblanketterna automatiskt nu när du är klar med tidigare steg. En vanlig orsak till att värdena inte dyker upp eller syns i själva blanketterna kan vara att man använder en version av webbläsaren som är något gammal. Mitt förslag är att uppdatera till den senaste versionen av webbläsaren du använder, alternativt testa logga in via en annan webbläsare för att se om det hjälper. 

Skulle problemet mot förmodan kvarstå så kan du kontakta mina kompetenta kollegor på supporten, jag tänker att du kommer få hjälp snabbast den vägen med vidare felsökning om lösningen ovan inte fungerar. 

 

Ha en fortsatt fin måndag! 
/My 

Khedron Wilk
CHAMPION

Vill minnas att vi hade samma problem i våras och fick handknappa in siffrorna. Om jag minns rätt. Och det var med dåvarande senaste version av Safari (macOS). Kan dock inte svära på om jag provade annan webläsare.