
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Vi har endast PlusGiro-konto. Vi har ej något Bankkonto
Vi har endast PlusGiro-konto. Vi har ej något Bankkonto
Kan ej starta programmet Visma eEkonomi Smart på Internet.
Jag fastnar på steg 2 i aktiveringen:
--------------------------------------------------------------------
Uppgifterna går att ändra senare i programmets Företagsinställningar.
---------------------------------------------------------------
Vad är lösningen för att kunna gå vidare i aktiveringen av programmet utan att fylla i Bank samt bankkontonummer.
Med vänliga hälsningar
Paolo Bruno
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Hej!
Även om du har Plusgirot så finns det ett bankkontonummer till det. Logga in på Plusgirot så ska du nog hitta kontonumret där. Har ingen kund som har just den banken längre så jag kan inte helt guida dig men det finns i alla fall.
Mvh
Lovisa
Lovisa Ljungvall
4L Ekonomi AB
0522-650100
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Det är ju Nordea som administrerar Plusgirot
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Åh! Så kan det vara. Jo PlusGirot körs av Nordea. Testade först med Nordea men aktiveringen gillade inte PlusGiro-konto numret. Får se om det är ett specifikt kontonummer kopplat till PlusGirot hos Nordea.
Ett stort tack för tipset!
