Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Vi har endast PlusGiro-konto. Vi har ej något Bankkonto

Vi har endast PlusGiro-konto. Vi har ej något Bankkonto

 

Kan ej starta programmet Visma eEkonomi Smart på Internet.

Jag fastnar på steg 2 i aktiveringen:

--------------------------------------------------------------------

Till vilket konto ska kunderna betala?
Anger du enbart ett bankkontonummer visas det på dina fakturor. Anger du även ett bank- eller plusgironummer visas istället det numret på dina fakturor.
Uppgifterna går att ändra senare i programmets Företagsinställningar.

---------------------------------------------------------------

 

 

Vad är lösningen för att kunna gå vidare i aktiveringen av programmet utan att fylla i Bank samt bankkontonummer.

 

Med vänliga hälsningar

Paolo Bruno

3 SVAR 3

Hej!

 

Även om du har Plusgirot så finns det ett bankkontonummer till det. Logga in på Plusgirot så ska du nog hitta kontonumret där. Har ingen kund som har just den banken längre så jag kan inte helt guida dig men det finns i alla fall.

 

Mvh

Lovisa

Med vänlig hälsning

Lovisa Ljungvall
4L Ekonomi
0522-650100

Det är ju Nordea som administrerar Plusgirot

Fd medlem
Inte tillämpbar

Åh! Så kan det vara. Jo PlusGirot körs av Nordea. Testade först med Nordea men aktiveringen gillade inte PlusGiro-konto numret. Får se om det är ett specifikt kontonummer kopplat till PlusGirot hos Nordea.

 

Ett stort tack för tipset!