Hej,
Verkar som att eEkonomi ligger nere? Kan inte komma in i programmet varken från Visma Online eller via Advisor.
Kommer ändast till denna bild nedan:
Samma gäller för mig, kommer till samma bild när jag försöker logga in i Visma eEkonomi Smart. Min kollega kan dock fortfarande logga in och kommer åt programmet.
Upplever ni fortfarande problem med att logga in i Visma eEkonomi? I sådana fall vill jag be er att testa rensa cache. Skulle det inte hjälpa är ni varmt välkomna att ringa in till mina kunniga kollegor på supporten så vi kan hjälpa er att kika vidare på detta.
Önskar er en fin fredag och helg när det är dags! 🙂
/Agnes
Det löste sig senare under dagen, då kunde jag logga in. Bytte inte webbläsare eller rensade cache 🙂
Grymt! Tack för att du återkopplade.
Glad Valborg
/Tinna
Hej, det löste sig när jag rensa cache minnet. Tack!
Hej @PeterM
Stort tack för att du återkopplade. Många gånger är det lösningen så toppen att du testade.
Ha en fin dag
/Tinna
Jag kunde inte logga in alls i Google Chrome, men däremot i Microsoft Edge.
Men, hela min försäljnings-alternativ är borta så jag kan inte skapa några fakturor?
Fliken för försäljning finns inte längre?
Hej @Tegheim83
Tack för att du kontaktar oss.
Det ser ut som om du har Visma eEkonomi Bokföring och i den varianten har du inte någon faktureringsmodul. Om det är något som har förändrats eller om du har gjort ett omedvetet val på något vis så ska vi självklart fixa det åt dig men då behöver du slå en signal till supporten.
Välkommen att kontakta supporten.
/Tinna
Jag har köpt eEkonomi Smart, men nåt har nog hänt när min konsult startade ett sammarbete för att hjälpa mig med momsredovisningen/deklarationen.
Har haft försäljning/fakturering hela tiden innan.
Får ringa in och kolla med er.
Copyright 2024 Visma Spcs. All rights reserved.